Perjantai
15.11.2019
 
Etusivu  Haku  Oma Jatkumo  Jätä ilmoitus  Sopimusasiakkaat  Info 



   Oman yrityksesi avaimet...
Jatkumo - yritysinfo
Hyvä tietää... | Yritysinfo

Tälle sivulle olemme keränneet yleistä tietoa
Jatkumo -sivustosta:
Selaimet | Sivuston käyttö | Ilmoittaminen
Ilmoitusvahti | Rekisteröityminen | Ongelmatilanteet


YLEISTÄ TIETOA JATKUMO -PALVELUSTA JA -SIVUSTOSTA
Selaimet Sivuston toimivuus on testattu seuraavilla selaimilla:
  • Internet Explorer 6
  • Mozilla Firefox 1.5
  • Opera 8
  • Netscape 8
  • Safari 2

Emme takaa sivujen toimivuutta muilla selaimilla tai em. selainten vanhemmilla versioilla. Sivustolla käytetään javascriptiä, css-tyylitiedostoja sekä evästeitä (cookies), joten selaimissa tulee olla näiden tekniikoiden tuki käytössä. Ellei tuki ole käytössä, emme voi taata kaikkien sivujen toimivuutta.

Sivuston käyttö Sivuston selaaminen ja perustoimintojen käyttö (ilmoitusten hakeminen ja katselu, sekä niihin vastaaminen) on maksutonta eikä edellytä rekisteröitymistä.
Ilmoittaminen Jatkumossa Ilmoitusten lisääminen edellyttää rekisteröitymistä  palveluumme. (Ks. Rekisteröityminen) 

Yksittäisilmoitukset voi maksaa tällä hetkellä maksaa Nordean, Sampopankin ja Osuuspankin verkkopankeissa.
Sopimusasiakkaille on käytössä laskutus.

Mahdollisia ilmoitustyyppejä on tällä hetkellä kahdeksan: "Myydään", "Ostetaan", "Franchising", "Vuokralle tarjotaan", "Vuokrata halutaan", "Edustukset", "Rahoitusta tarjotaan" ja "Rahoitusta etsitään".

Rekisteröitynyt yksityishenkilö voi jättää yhden maksuttoman ilmoituksen joka näytetään 30 päivän ajan. Tämän jakson päättyessä ilmoituksen jättäjä voi päättää haluaako jatkaa ilmoituksen voimassaoloa maksullisena. Ellei ilmoitusjaksoa jatketa, poistuu ilmoitus järjestelmästä automaattisesti 14 päivän kuluttua maksuttoman ilmoitusjakson päättymisestä.

Ilmoituksen lisääminen etenee vaiheittain:
1.  Ilmoitustietojen syöttö;
1.1. Ilmoituslajin ja toimialan valinta sekä ilmoituskohteen (ilmoituksen otsikko) syöttö.
1.2  Yksityiskohtaisten tietojen kuten kuvauksen, hinnan jne. syöttö.
2. Ilmoituksen esikatselu.
3. Ilmoitusjakson valinta (2, 4 tai 6 kk).
4. Verkkopankin valinta (Nordea, Sampopankki tai Osuuspankki).
5. Tilisiirtolomake ja siirtyminen valittuun verkkopankkiin.
6. Verkkomaksun vahvistus ja haluttaessa erillisen kuitin tulostus.

Sopimusasiakkaan ilmoitus lisätään ja aktivoidaan heti esikatselun (vaihe 2) jälkeen, kun ”Tallenna” –painiketta klikataan. Myös maksuttomat ilmoitukset tallennetaan esikatseluvaiheen jälkeen mutta ilmoittajalle lähetätään hänen rekisteröityessään ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen vahvistusviesti. Maksuton ilmoitus tulee näkyviin vasta kun ilmoittaja on vahvistanut sähköpostiosoitteensa toimivuuden ja ilmoituksen julkaisemisen.

HUOM. Koska yksittäisilmoituksissa ilmoituslajia, toimialaa ja kohdetta (otsikkoa) ei voi muuttaa jälkeenpäin, ne kannattaa miettiä huolella jo etukäteen. Sopimusasiakkaat voivat jälkeenpäin muuttaa muita tietoja paitsi ilmoituksen tyyppiä.

Mikäli verkkomaksu (yksittäisilmoitukset) jostakin syystä epäonnistuu ilmoitusta lisättäessä, ei ilmoitustietoja tarvitse syöttää uudelleen. Kyseinen ilmoitus näkyy ja on muokattavissa ”Omat ilmoitukset” –sivulla yhden viikon ajan alkuperäisestä lisäyspäivästä lukien. Verkkomaksun voi tällöin hoitaa ”Osta lisää ilmoitusaikaa” –toiminnon kautta, jolloin prosessin vaiheet 3-6 käydään uudelleen läpi. Mikäli maksu onnistuu, ilmoitus aktivoidaan ja ilmoitusjakso alkaa maksupäivästä. 

Ilmoitusvahti Ilmoitusvahti on työkalu jonka avulla käyttäjä voi valita seurattavakseen haluamansa tyyppiset ilmoitukset - esim. tietyn alueen ja toimialan myynti-ilmoitukset. Kun uusi ilmoitus lisätään palveluumme ja sen sisältö täsmää ilmoitusvahdille annettuihin ehtoihin,  lähettää ilmoitusvahti käyttäjän sähköpostiin asiasta viestin ja linkin kyseisen ilmoituksen tietoihin.

Ilmoitusvahdin käyttö edellyttää rekisteröitymistä  palveluumme. (Ks. seuraava kohta) 
Rekisteröityminen Sivuston käyttäjäksi/ilmoittajaksi rekisteröityminen on maksutonta. Rekisteröityminen ei sido käyttäjää taloudellisesti eikä velvoita ilmoittamaan Jatkumo -palvelussa.

Tarkempiin käyttöehtoihimme voit tutustua tästä.
Ongelmatilanteet Vaikka valvomme sivuston ja palvelumme toimintaa sekä kehitämme sitä aktiivisesti, ovat ongelmatilanteet toki mahdollisia. Pyydämme tällöin ottamaan yhteyttä joko yhteydenottolomakkeellamme tai sähköpostitse: asiakaspalvelu(at)jatkumo.fi.
Ongelman selvittämistä helpottaa huomattavasti tieto missä tilanteessa ongelma ilmeni sekä tieto käyttämästänne selaimesta (ja mahdollisesti sen versiosta).
Käyttöehdot   Rekisteriseloste   Yhteistyökumppanit   Mediakortti
  Kerro kaverille
  Tulosta